2010. július 23., péntek

Biyovis

Üdvözlök mindenkit!
A nevem Gállfy Imre, és ez év márciusában ismerkedtem meg a biyovis céggel és termékeivel.
1999-ben stresszes életmódom hatására szívinfartust kaptam.
6 szív katéterezés után melyből 2-ben sztent beültetésre is sor került, 2001-ben egy 6 órás szív műtétet hajtottak végre rajtam.
Fájdalmaim nagy része csillapodott, az anginák ritkultak ugyan, de egy makacs fájdalom megmaradt. Az orvosok azt mondták erre, hogy ezen már nem tudnak segíteni, próbáljam megszokni, mert ezzel együtt kell élnem.
Áprilisban azt tanácsolták, hogy próbáljam ki a Purex 3-t, meglátom jobb lesz.
Két hét szedés után azt vettem észre, hogy elmúlt a szívtájéki fájdalmam, nem kell megállnom séta közben, és nem fulladok lépcsőzéskor sem.
Egyik délelőtt még 40 métert is szaladtam a busz után, és ez már több mint 10 éve nem fordult elő velem!
Édesapámnak, aki már 83 éves, hasonló problémái vannak, így neki is ajánlottam. Ő is használja a terméket. Nála is pozitív a hatás, nem kell annyit megállnia sétálás közben. Orvosa azt mondta, hogy ezt nem csak lehet szedni, hanem kell, és nem csak kúra szerűen.
Szeretnék köszönetet mondani, hogy kifejlesztették ezt a terméket a Biyovisnek.
Pluhár Lászlónak, és Kiszely Andreának ezért mert, ajánlották számunkra.
Azért fölfedeztem egy furcsa mellék hatást is: eltűnt a sarkamról az eddig igen csak makacs bőr keményedésem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése